torsdag den 5. august 2010

Nyt strikkeprojekt


I går fik jeg mit ferie strikkeprojekt færdig - monteret, vasket og dampet. Blusen er blevet meget fin og passer perfekt. I mandags bestilte jeg garn og strikke bøger fra en webshop English Yarn som forhandler bl.a. Rowan. Det går jeg nu og venter på. I mens skal jeg jo have noget nyt at strikke.
Jeg havde kigget lidt i gammle Rowan hæfter og  
i hæfte no. 45  fandt jeg en bluse Saltburn, der var strikket i 6 forskellige farver og da man jo har lidt  garn og rester på lageret syntes jeg at den kunne være meget sjov at strikke. Men jeg havde ikke noget marine blå garn og den farve ville jeg gerne have med i blusen. Jeg havde søgt på garnbutikker i Hamburg som forhandlede Rowan garn og fandt bl.a PUR-PUR WOLLE, ja, det hedder butikken.
Jeg kørte en tur til PUR-PUR WOLLE. Der fandt jeg et marine blåt garn som nogenlunde svarer til de andre kvaliteter som jeg havde der hjemme. Butikken havde ikke så stort et udvalg af Rowan garn som jeg havde forventet. Men et godt udvalg af mange andre garner fra andre firmaer. Så, er det Rowan garn som jeg skal have, bliver det bestilt via nettet. Da jeg kom hjem var det jo bare med at komme igang, her kan I se hvad det blev til..... ja, det ser lidt vildt ud, men blusen skal nok blive super....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar