søndag den 3. oktober 2010

3. Knit Night

Fredag den 1. Oktober var jeg til min 3. Knit Night hos Mylys. Jeg var ikke rigtig i humør til at tage afsted, men tog mig sammen og det er jeg glad for at jeg gjorde. Det var endnu en meget hyggelig aften og da det nu er 3. gang jeg har været til Knit Night er jeg også begyndt at kende nogle af pigerne. De er meget søde til at snakke engelsk med mig og så sniger der sig nogle tyske ord ind, hist og pist, så må vi bare håbe at de hænger fast på et eller andet tidspunkt....
Denne aften var der endnu flere strikkere der var mødt op og alle stole og steder man kunne sidde, var besat. De er derfor nu begyndt at tale om at holde Knit Night 2 x om måneden, super...
Til denne Knit Night havde jeg forberedt mig på at strikke denne Snood ( halskrave) i et spændende ret og vrang mønster. Kraven er strikket i Artesano 50% alpaca og 50% uld + 1 tr. Rowan Kidsilk på pinde 7. Kraven strikkede jeg færdig lørdag morgen og fik den afprøvet på lørdagens gåtur. Kraven fungere rigtig fint i brug.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den sød!
    Har du et navn på et mønster - en designer eller noget?

    SvarSlet
  2. Hej Ann

    Jeg har Snood fra Rowans Winter Kids. Selv om den er strikket til børn i 12 års alderen passer den mig fint.
    Håber at du har held med at finde den.
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  3. Tak Mette,
    Jeg leder lige lidt......

    SvarSlet