søndag den 24. oktober 2010

Skøn weekend

Jeg var vist lidt hurtigt til at skrive at jeg var på banen igen. Men netværket på Reha er lig med nul....
Det vil også sige at min mobil går meget svagt igennem. Så, jeg må sige at jeg er fuldstændigt afskåret fra omverden, det er vel nærmest som at gå i kloster....
Minimalt med mad, ingen alkohol, ingen informationer fra omverden, ingen sex, men masser af tid til at tænke indad og selvfølgelig masser af tid til at strikke. Pindende er rødglødende, jeg sidder i venteværelset og strikker og når nogle spørger til mit strik, siger jeg - it kills the time and it kills the pain..... for når jeg strikker tænker jeg ikke så meget over tiden og jeg tænker heller ikke på smerterne.  Foreløbig er det blevet til 4 færdige projekter.
I denne weekend har jeg været hjemme på weekend, det har været skønt at være hjemme i sine egne omgivelser. I dag søndag har der været rigtig efterårs vejr med regn og rusk lige en dag til boller og kakao og selvfølgelig en gang cookies, så der er blevet råhygget i vores lille hjem.....
Jeg skal snart til Neustadt igen og efter vores egen plan er min sidste dag på Reha fredag. Det går heldigvis godt fremad med mit knæ, så nu tager jeg de sidste 5 dage - nu er der til at se en ende på mit "klosterophold". Nyt fra Hausfrau Dahl bliver nok først næste weekend. Så, starter mit liv i Hamburg igen.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar