tirsdag den 8. februar 2011

Fly strik...

Fredag morgen da jeg tog afsted til London havde jeg gjort klar til et nyt strikkeprojekt som var nemt at have med på tur.
Jeg havde fået designet en model i Cashmere Queen, 35% cashmere, 45% merinould og 20% silke i farverne gråbrun og creme. Modellens forstykke og bagside er strikket i striber - men med bagsiden som retside og ærmerne strikket kun i det cremefarvet garn og så med bagsiden som retside.
Som nogle sikkert har bemærket er der meget ventetid når man rejser men bare jeg har mit strikketøj inden for rækkevidde bliver jeg ikke utålmodig over ventetider, forsinkelser o.s.v..... jeg tænker mere - jeg kan lige nå en pind mere og en pind til...
På turen fik jeg strikket 2 ærmer og 1 forstykke op til ærmegabet.....

1 kommentar:

  1. Aha, lige et svar på det spørgsmål som jeg går og tumler med. Må man gå gennem sikkerheds tjek med strikkepinde???????

    SvarSlet