søndag den 6. februar 2011

Lang weekend i London

Lars og jeg er i denne weekend i London. Lang weekend fra fredag middag til mandag aften, ikke dårligt.....
Vi har hygget os og især har vi spist lækker bunch på vores favorit sted Le Pain Quotidien....
I går aftes så vi musicalen Chicargo som var underholdning i højt tempo.
Indrømmet der er også blevet shoppet lidt....
I dag skulle der aflægges et besøg hos Loop Knitting.
Der skulle shoppes "lidt" garn og selvfølgelig det fantastiske saks og fingerbøl sæt i perlemor fra Sajou som Loop er begyndt at forhandle.
I dag var også dagen hvor Loop havde inviteret Cookie A til signede hendes nye bog Knit. Sock. Love.
Cookie A er en strik designer med en forkærlighed for sokker hvor hun bruger spændende teknikker. Hendes design er blevet vist i Vogue Knitting, Knit 1, Knitty, Sockupied and Knitting Daily. Hun er også forfatter til Sock Innovation
Jeg som ikke er med på sokke bølgen blev grebet af stemningen og købte en bog hvor Cookie A satte sin autograf i....
Så, hvem ved om ikke jeg starter på et par sokker på et eller andet tidspunkt....
Lige nu sidder jeg på hotellet og slapper af (med at opdatere Hausfrau) og hviler mine trætte lemmer.... Lars er blevet sendt til fodbold kamp Chelsea mod Liverpool.
Jeg vil tilbringe eftermiddagen og aften i mit eget selskab med mine ny indkøbte bøger (ja, jeg har købt flere...) et dejligt varmt Spabad og mit strikketøj.....det er da hygge....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar