tirsdag den 12. april 2011

London

I weekenden var jeg på "Tøsetur" i London. Emilie og jeg havde givet min mor og søster en tur til London i julegave. De havde aldrig været i London og da Emilie & jeg elsker London, syntes vi at det skulle de opleve.... Så, nu var weekenden endelig kommet, hvor vil skulle afsted. Min mor og søster skulle afsted fra Aalborg, over København og vi skulle kun fra Hamburg til Heathrow.
Vi havde en skøn weekend og London viste sig fra den fantastiske side og bød på 18- 21 grader. Alt var sprunget ud, selv bøgen stod i flot grøn sommerdragt....
Lørdag aften var vi i teateret og se musicalen "The Phantom of the Opera" som var fantastisk, som opsætning og især musikken....  (Vi købte "The Phantom of the Opera" på DVD)
Søndag kom vi forbi Cath Kidston, hvor jeg faldt over en "Shopping Trolly" som ikke ligner en "pensionist jaguar"....  den kan tage 10 kg, hjulene kan slås op. Dertil købe jeg en lille taske som passer til "Shopping Trolly" til at have pung, mobil, hunde goodies o.s.v.... så, nu er der ingen undskyldninger, for ikke at komme ud og shoppe.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar