tirsdag den 5. april 2011

Prøvning...

Osse i år, har jeg fået æren af at sy en konfirmationskjole. Så, i dag var dagen, hvor konfirmandinden kom til Hamburg fra Aalborg, for at prøve en første udgave af kjolen. Dagens udgave er kun syet op i hvidt bomuldstof, hvor på, jeg kan tegne streger og skrive + og - på sømmene. Prøvningen i dag, var kun for at se om møntret og proportionerne passede. Der var kun lige nogle små justeringer, så mit grundarbejde har været i orden...
På fredag tager jeg til London, hvor jeg vil købe skøn silke stof til den endelige kjole....

2 kommentarer:

  1. Hvem er den heldige, som skal nyde dagen i en flot og perfekt kjole du har designet?

    Knus Charlotte

    SvarSlet
  2. Tak, for den søde bemærkning. Det er en meget sød og flot pige fra Aalborg.
    Knus M

    SvarSlet