mandag den 1. november 2010

Hjemme igen

Endelig blev det fredag morgen kl. 8.00 hvor jeg blev udskrevet. De ville gerne at jeg blev 1 uge mere, men heldigvis viste røntgen billedet at alt var som det skulle være og at jeg kunne flexe mit knæ 90 grader. Så, jeg har virkelig lagt meget energi i træningen for netop at opnå dette resultat. Det har været en meget lang måned for mig så, det var en stor lettelse at komme hjem. Ude godt men hjemme bedst.....
Efter så lang tid hjemme fra var mit håndstrikke garn lager ved at blive lidt tynd, så lørdag måtte min private driver køre mig ud efter lidt garn til weekenden. Dejligt.... Resten af lørdagen gik med at strikke prøve og designe model. Søndag kom jeg i gang med at strikke modellen og vups, inden jeg skulle i seng var forstykket færdig.... jeg må været kommet i skrap strikke træning.... I dag mandag er jeg ikke nået så langt men dagen er jo ikke omme endnu. Foruden at strikke går dagene med fortsat at træne knæet, så der bliver cyklet, trænet på en stor pilates bold og øvelser på gulvet. I dag har jeg været ude at gå en pæn tur. Onsdag starter jeg til Kranken gymnastik og lymfemassage, så bliver jeg holdt lidt i ørerne med træningen....

1 kommentar:

  1. Hej Mette
    Velkommen hjem - dejligt for dig, ja, Jer alle 3 eller 4? Gertrud er sikkert også glad for at få "mor" hjem?
    Pas nu på ikke at få vabler på fingrene, af al den strikken ;o)
    Hvad er det for et ptojekt du har gang i lige nu? Det ser ud til at være en rigtig flot farve. Fortsat god fornøjelse med genoptræningen - hold humøret oppe ;o)
    Knus fra os alle.
    /Aale-mor

    SvarSlet