tirsdag den 21. december 2010

Dagens gang...

I dag kl. 9.30 fik jeg for første gang en ryg massage her i Hamburg. Jeg fandt ud af at min phys. havde ryg massage på programmet. Behandlingen var en kombination af varmebehandling og massage som var meget behageligt, samtidig med at det kunne mærkes når Jana gik i dybden.... så, det er bestemt ikke sidste gang at jeg prøver det.
Derefter stod det på en times træning i diverse maskiner. Jeg har et fast trænings programtil knæet jeg følger hver gang og det er HÅRDT arbejde... I dag kan man ikke sige "først yde, så nyde" det var bestemt "først Nyde, så YDE"
Hjemme igen og en kop Nespresso, direkte ind i blodårene, så energien igen kunne komme op og ringe.... og dermed få energi til at fordybe mig i noget nyt garn, jeg lige kom til at købe i går hos Mylys.... Malabrigo, Playa - super blødt garn og en meget spændende farvekombination. Jeg har nu fået strikket prøver og designet modellen, så alt er klar til at strikke modellen i morgen..... Det vil jo være dejligt med en ny bluse til julen..

1 kommentar:

  1. Nøj, sikke noget lækkert garn. Jeg er vild med farverne.
    Jeg er spændt på at følge dit projekt.

    SvarSlet