torsdag den 16. december 2010

Mærkelig dag...

Notes book af Christian Lacroix
I dag har det været en mærkelig dag. Dagen i dag, var dagen hvor jeg skulle til Neustadt og bevise at jeg kunne bøje mit knæ 110 grader. Men vejret ville noget andet.... I morgens var der ingen sne overhovedet i Hamburg, men alle skoler i Hamburg var lukket. Vi fandt ligeledes ud af at skolerne oppe ved Neustadt også var lukket, så nu var spørgsmålet så, skulle vi køre derop og kunne risikere at komme til at sidde fast i sneen??? og evt. tage flere timer om at komme hjem igen. Emilie ringede og sagde at den Internationale skole også var lukket p.g.a. sne - og der var ingen sne på det tidspunkt, meget mærkelig. I Danmark lukker vi da ikke skoler før der noget at lukke for!!!! Så, da alt lukkede omkring os, valgte vi at ringe og aflyse min aftale. Jeg fik en ny tid den 20. januar.
Dagen i dag er dermed gået med at vente og vente på den snestorm der skulle komme. I formiddags begyndte det så at sne her og der har sneet lige siden og der er kommet pænt meget.... Meeeen.... lukke skoler og andet inden der er kommet et eneste snefnug, det er da......
Bagsiden af Notes book
Lidt skønt at kigge på, denne en mærkelig dag... Billedet af den fine notes bog, som jeg købte i Liberty, London. Notes bogen er lavet i det fineste decopage af Christian Lacroix.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar