lørdag den 4. december 2010

London

Er lige vågnet op i London og klar til 2 hele dage, hvor der ikke er noget programlagt......
Vi tog flyet fra Hamburg til London i går aftes og efter diverse forsinkelser nåede vi frem til Grange Hotels, London. Trætte og sulten bestilte vi Roomservice, 2 x Clubsandwiches og noget varmt tea......
Vi vil starte med brunch på Le Pain Quotidien i Covent Garden. Et meget lækker økologisk cafe med hjemmebagt brød, laks, granola, frugt, kager, juice, chokolade smør pålæg og meget, meget andet......
Derefter vil vi tage en tur omkring The Organic Pharmacy, som ligger i Neal Street, Covent Garden. Der vil jeg lige forsyne mig med div. plejeprodukter....
Dagens højdepunkt bliver Loopknitting i Camden Passage, hvor jeg skal købe lidt "julegaver"(garn) til mig selv.... Der glæder jeg mig til at bruge et par timer i Garnmekka.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar