tirsdag den 18. januar 2011

Arbejdsværelse



Jeg har de sidste dage haft travlt med at flytte lidt om på mit arbejdsværelse så der er kommet lidt mere system i alle de ting man har fået samlet sammen....
Der er blevet indkøbt et par 2 meter høje reoler og et skuffesystem.
Alle mine knapper er hældt på glas og kommet frem i lyset så jeg kan se på dem og evt. blive inspireret til nyt design, enten af knappens farve, facon eller bare en cardigan med knapper.
Alle strikkebøgerne er samlet i en reol, det giver et større overblik over hvilken bøger jeg har i biblioteket....
Håndstrikke garnet er ligeledes kommet frem, på den måde kan jeg lettere blive inspireret af farver, kvaliteter og strukturer....
Jeg har ligeledes fået en lille hyggelig stol (udlånt af Emilie), selvfølgelig med lammepels i, hvor jeg kan sidde og strikke eller montere eller blot sidde og lade ideerne komme til...
Nu er der ingen undskyldninger for ikke at få noget lavet.... SKØNT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar