søndag den 9. januar 2011

Surt arbejde...

Fredag aften var der Knit Night i Mylys. Jeg havde for et stykke tid siden købt hos Mylys Filitaly-Lab Dante, et super dejlig garn 85% baby alpaca, 10% Lana merino extrafine, og 5% polyamid, til pinde no 15-20. Garnet ligner en snor som er strikket på en strikkelise. Jeg syntes at garnet har en spændende struktur men har ikke lige vist hvad der skulle designes ud af garnet. Så, fredag eftermiddag fandt jeg hæklenålen frem og begyndte at hækle nogle forskellige masker og lige pluslig var ideen der. Et Scarf hæklet på den lange led på hæklenål no 9. Det var mit arbejde til fredagens Knit Night. Da jeg fik hæklet det færdig i går aftes syntes jeg at det var for langt, 14 luftmasker for meget, så "skrappe Mette" sad på venstre skulder og sagde PIL OP....
400 g og mange timers arbejde endte på gulvet..... Surt arbejde, men hellere pille op end at man ikke er tilfreds.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar