lørdag den 22. januar 2011

Knit Night

I går aftes var jeg til Knit Night hos Mylys. Det blev en meget DANSK aften, da jeg blev præsenteret for 2 piger fra Danmark. Det viste sig at Hanne & Rikke er i et halvt års praktik for Visit Denmark her i Hamburg. Deres praktik periode udløber næste weekend. Så, der blev stort set kun snakket dansk og selvfølgelig hygget....
Mit strikkeprojekt var nogle håndstrikket ribkanter til en bluse. Ribkanterne skulle jeg strikke på mine Knit Pro Rose strikkepinde no. 3.5, super lækkere pinde. Men i mit iver kom jeg desværre til at sætte mig på den ene strikkepind og det kan de altså ikke holde til..... Jeg måtte så købe mig en ny, men desværre kunne jeg kun købe Knit Pro i multicolor!!! som det ses på billedet, strikker jeg nu med 2 forskellige farver....
På tirsdag aften holder jeg Knit Night for Hanne & Rikke her hos mig inden, de rejser hjem til Danmark.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar