lørdag den 30. juli 2011

Hvor er mine knapper??

Lige før ferien fik jeg strikket en - ja, I kan ikke tro det.... en cardigan.... I går skulle så være dagen hvor jeg skulle montere og gøre den klar til brug. Jeg havde slæbt det hele med ind i stuen hvor Emilie og jeg skulle se en film samtidig med at vi lavede håndarbejde.... Jeg havde ligeledes købt nogle knapper som passede til cardiganen i Alsterhaus som var puttet i en lille hvid papirpose som jeg havde lagt på sofabordet og så i dag hvor jeg skulle gøre den sidste indsats, med at strikke forkanter skulle jeg lige tjekke størrelsen på knapperne - men posen var VÆK!!! Jeg ledte og ledte og til sidst spurgte jeg min kære mand - jamen, den "slikpose" havde han da smidt VÆK!!!
Han havde set indholdet i posen som små lakridser og troede det var nogle lakridser som vi ikke kunne lide....  så, nu bliver denne cardigan også med gamle forskellige knapper som de tidligere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar