fredag den 1. juli 2011

1 år!!!

I dag 1. juli, har jeg officielt boet i Hamburg i et år!!!
Et år er gået, er det til at forstå?? (nu, lyder jeg snart som en gammel kone...) Tiden er altså fløjen af sted, det er gået hurtig (på nær den måned jeg tilbragte i Neustadt, hvor jeg fik et nyt knæ, den måned stod stille) På vores morgentur i dag gik vi til Winterhude, hvor jeg skulle købe en bluse, som skal bruges til et "Gardenparty" i Århus i morgen. Vi gik hjemme fra så vi kunne være der kl. 10.00 når butikken åbnede, da vi nåede frem så jeg at butikken først åbner kl. 11.00!!!
Ærgeligt, så måtte vi gå lidt rundt og osse... og der fandt vi lige en plads i solen på cafe, TH2. Der delte Gertrud og jeg hjemmelavede scones med marmelade og en cappuccino. Da kl. nærmede sig 11.00 gik vi tilbage til butikken og ventede og ventede, da kl. blev 11.25 var min tålmodighed opbrugt  og vi gik hjem...  Da jeg kom hjem, kom jeg i tanke om, at der ligger en tilsvarende butik i St. George, så gik turen til St. George - jeg fik prøvet blusen som var super fin. Så, langt om længe kom tøjet til "Gardenparty" i morgen på plads...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar