fredag den 8. juli 2011

Sommerforkølelse

De sidste par dage har en sommerforkølelse taget ophold i min krop, øv, øv.....
Turen hjem fra Aalborg til Hamburg i går, blev meget lang for mig og der måtte flere pauser til end jeg plejer at have...
I dag har jeg været flittig bruger af de 3 ingredienser som billedet viser og ikke nok med en forkølelse har jeg fået et hold i lænden og jeg tror det er kommet af de meget kraftige nys jeg har....
I dag skulle ellers være dagen hvor jeg skulle nå det sidste ting inden afrejsen til Italien i aften. Men meget lidt af det på min liste er nået og helt mærkelig i hovedet er jeg, over ikke at have en frisk pose stående klar, med et nyt håndstrikketøj til alle de dage jeg skal være væk, gør mig frustreret....
Nå, men der er nogle timer endnu til at vi kører - jeg vil nå det....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar