lørdag den 31. december 2011

Årets sidste par sko...


Julen er nu vel overstået og jeg har fået mange lækre ting og sager. Jeg har fået nogle skønne lingeri sæt fra Elle Macpherson, lækkert fritidstøj fra Stella Mccartney Adidas og Mega Musselmalet tallerkner til samlingen - ene skønne sager som lå under træet til mig... Meeeeen, der manglede lige prikken over i`et, SKO
3. og 4. juledag havde vi besøg af nogle venner, Hanne & Ole og det kunne jo ikke undgås, at vi lige kom på en lille shoppingtur... og der i en skobutik i Winterhude, stod dette ene par Chie Mihara sko i str. 37 i marine blå og ventede på mig - og de var oven i købet sat ned til 129€, ja der følte jeg mig heldig.... årets sidste par sko...
(i går fik jeg syet en nederdel der passer i farven til bindebåndet på skoen... så, mangler der lige en cardigan... den kommer til næste år...)
Med disse sko ønsker Hausfrau Dahl Jer alle et godt og lykkebringende 2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar