mandag den 23. januar 2012

Færdiggørelse...


Denne weekend har stået på ren afslapning, for efter nogle dejlige og hektiske dage i Danmark og Lars i USA, var der behov for at slappe af...  2012 byder på nogle rigtige spændende ting for mig som får indflydelse på mit nye arbejdsliv, men jeg kan desværre ikke komme nærmere ind på, hvad - men det kommer snart. Det var i den forbindelse jeg var i Danmark i sidste uge og mit hoved føles lidt stort med alle de tanker og ideer der popper op igen, og igen...
Så, derfor skal der ryddes op i alle udfærdige opgaver. Såsom, har jeg haft noget skønt uld stof til at ligge og endelig tog jeg mig sammen til at sy en nederdel af stoffet. Men så har jeg ikke kunnet finde et oplægningsbånd i den rigtige farve, som kunne bruges til lægge nederdelen op med og som er det sidste jeg mangler i at gøre den færdig... Så i torsdags måtte jeg lige en tur forbi Stof2000 i Aalborg for at handle lidt bånd og lynlåse ind... Nu ligger det hele klar til at gøre nederdelen færdig, så er det bare med at komme igang, Hausfrau Dahl... og en ting fra "To do" listen kan streges ud....

3 kommentarer:

  1. Det lyder spændende Mette!! Jeg bliver rigtig nysgerrig...

    Jeg er selv gået helt i strikkestå - og lever mit liv i to-timers intervaller. jeg håber virkelig snart Storm bliver bedre til at sove....

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Åååh, din stakkel, men så har du en lækker blød baby i stedet for cashwool...
    Vi må snart lige ringes ved...

    Knus & Krammer
    Mette

    SvarSlet
  3. Når du er færdig kan du jo lige ligge et billede op af det her Hobbytavlen.dk

    SvarSlet