torsdag den 12. januar 2012

Yarn Bombing i Herning...



Foto: MCH

                                                                                               
Yarn Bombing er nået til Formlandmessen i Herning. Yarn Bombing er en street art, hvis formål er at sprede farve, humor, glæde og liv i gadebilledet. Med over 160.000 meter garn er alt fra skraldespande, gelændere, cykler og sågar biler blevet forvandlet til beklædning. I Herning har der været omkring 50 strikkeelskere i gang med strikkepindene for at pynte i og omkring Messecenter Herning. Formland Messen starter i dag og løber hen over weekenden.
Jeg får helt lyst til at starte bilen for at køre en tur til Herning, bare for at se disse skønne objekter med mine egne øjne... sådan en 2CV gad jeg godt at eje.... jeg kunne jo starte med at strikke til min BMW cabriolet, men jeg er nu ikke sikker på at min mand, syntes at det er så god en ide...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar