torsdag den 25. november 2010

Forkælet.....

Jeg er blevet lidt forkælet i dag....

"Just a round the corner" ligger Terpsi, en tøjbutik. Der var jeg i går for at købe et par bukser som de havde skaffet hjem til mig og da jeg går ud fra butikken ser jeg, at de har denne skønne pels jakke/cardigan i chokolade brun i vinduet. Den har rumsteret i mit hoved lige siden, det må jo være et tegn.....eller hva`
I dag da jeg var til træning med mit knæ fik jeg den glædelig nyhed at jeg kan bøje mit knæ 100 grader (jeg har en deadline der hedder 110 grader inden den 16. dec. ellers skal jeg i narkose igen og lægerne vil der "knække" mit knæ sammen). Jeg har arbejdet hårdt for dette resultat og da der blev målt i dag og min phys. sagde 100 grader,  jublede jeg!! Derfor skulle jeg forkæles lidt i dag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar