fredag den 26. november 2010

Himmel und Erde

"Just a round the corner" ligger en Cafe og Blomster butik. Himmel und Erde har de sidste 14 dage haft midlertidig nedlagt cafeen for at lave Advent/juleudstilling. Udstilling er meget spændende og anderledes - lidt a la Tage Andersen, men med et lettere udtryk. I den del hvor der normalt er cafe, står der en f.eks. en Chaiselong som de har belagt med en form for hvide lammeøre som er lagt lagvis så det ligner Brocadestof, ovenover hænger der i chaiselongens længde hvide Amarylis ned fra loftet, SUPER FLOT!! Ligeledes har de lavet hvide træer (billedet) som findes i 3 forskellige størrelser. Dem kunne jeg ikke stå for så, jeg har bestilt 1 lille og 1 i mellem størrelse (det største træ kan I ikke se, da jeg ikke kan få det med på billedet). De hvide træer passer ind i "Snedronningens Jul" som jeg holder mig....
Udstilling slutter i morgen, lørdag og der kan jeg hente de ting jeg har bestilt.
Så, i morgen skal der laves "Adventskrans" og hygges lidt op...
PS. Jeg har også bestilt nogle lysestager....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar