mandag den 22. november 2010

Lidt til lager....

Fredag aften kl. 18.09 ankom jeg til Mylys Knit Night. Til min store fortrydelse var den bedste stol (den er polstret) optaget, øv
Der var altså en der også havde udset sig stolen og hun var kommet endnu tidligere end mig.  Nå, men jeg manglede noget mohair garn og gik derfor på opdagelse på garn hylderne. Der fandt jeg en ny kvalitet fra Schoppel Wolle, Cashmere Queen som består af 35% cashmere, 45% merino wool og 20% silk. Når man ser garnet ligner det et hør/silke kvalitet men når garnet bliver strikket op kommer uld og cashmere frem og garnet fremstår lodden.... Garnet strikkes på pind nr. 3.5-4.5 og koster 89,- kr. pr. 50 gr. Jeg har endnu ikke bestemt en model til garnet - men det er altid rart at have noget lækker garn på lager.....
Da jeg var færdig med mit garnkøb var lykken med mig, "min" stol var blevet ledig, så der sad jeg i hele 4.5 time og strikkede, snakkede, spiste og drak rødvin, det er hvad jeg kalder en hyggelig fredag aften....

2 kommentarer:

  1. Det lyder altså enormt hyggeligt!
    Jeg forstår så godt betydningen af en god stol.
    Jeg er blevet ekspert i at scanne et område for gode stole og i dette strikkeunivers udsættes man nemt for halsbrækkende, mén-skabende pinde - kaldet stole ;-)
    Jeg kan lige se den lænestol for mig :-)

    SvarSlet
  2. Hej Ann

    Jeg vil tage et billede af stolen, næste gang...

    SvarSlet