torsdag den 19. maj 2011

Antwerpen

I dag rejser jeg til Antwerpen for at se udstilling "Unravel knitwear in fashion" Udstillingen er et udsøgt udvalg af internationale og lokale designere og modehuse (Ann Salens, Vivienne Westwood, Sonia Rykiel, Missoni), historiske modestykker (Schiaparelli, Patou, Chanel) og mere dristige, avantgarde silhuetter af både kendte designere og nye aktører på den internationale mode scene (Sandra Backlund, Maison Martin Margiela, Mark Fast) vil blive kombineret med mangfoldighed af strikkede beklædningsgenstande.
Turen til Antwerpen er arrangeret af Kunsthåndværker gruppen Netmaskerne, som jeg er medlem af, derfra er vi 10 piger der skal afsted.
Jeg har længe haft Antwerpen på min liste over byer, som jeg gerne vil besøge, så da dette tilbud kom, var jeg ikke i tvivl om at jeg skulle deltage. Det bliver 4 dage fyldt med inspiration fra morgen til aften og jeg glæder mig helt vildt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar