onsdag den 11. maj 2011

Knit Night

I fredags var jeg til "Knit Night" hos Mylys, sammen med min svigerinde Anette. Vi havde besøg af Lars`s bror og hans familie. Heldigt for mig, strikker Anette også, så der var stemning for at tage til "Knit Night" De sidste måneder har det ikke passet ind i mit program, så det var derfor lang tid siden sidst.
Jeg havde gjort klar til et nyt strikkeprojekt, som man kunne snakke, spise og drikke lidt rødvin til....
Rowans Purelife, Revive, recycled garn, 36% silk, 36% cotton og 26% viscose, sand og brunlig nuancer strikket i striber, men med vrangen som retside. Udtrykket giver et mere meleret udseende. Da ribkanter er ens for og bag, kommer de til at fremstå som striber, som giver kontrast til de meleret striber.
Blusen er designet som solbeskytter, så jeg ikke får sol på brystet, da jeg lider af soleksem, så derfor er der inden halsudskæring..... en nem lille sommersag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar