fredag den 13. maj 2011

Hva`sker der???

Der har åbenbart været noget galt med Blogger, hele dagen, det er dem udgiver alle disse blogs der er kommet op de sidste år.  Så, mit sidste indlæg fra i går er blevet slettet.... er det ikke vores egen internet der ikke virker, så er det Blogger der laver rav i den.....
Så, jeg må prøve at genfortælle....
Mit kontrol besøg i Neustadt forløb fint. Lige knap 200 km. for 5 min. konsultation... Prof. Dufek var nogenlunde tilfreds, men han vil gerne have en bøjning af knæet på 115-120 grader. Jeg bøjer "kun" 110 grader, men for mig er det hele 10 grader mere end inden operationen plus jeg kan gå uden smerter - så, jeg er TILFREDS....
Men selvfølgelig fortsætter jeg med at træne hver dag med div. øvelser.... indtil august, der vil han gerne tjekke knæet igen!
Disse skønne pæoner, som er en af mine yndlings blomster,  har jeg i vaserne lige nu og de bliver bare flottere og flottere  for hver dag der går. De har så uendelige mange lag, som bliver ved med at folde sig ud....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar