onsdag den 18. maj 2011

Finnsdottir

Jeg er ved at have en del smykker af Anne Blacks porcelæns smykker og dem ar jeg rigtig glad for.
Men så for et halvt års tid siden, har jeg fået øje på Finnsdottirs procelæns smykker. Finnsdottirs smykker er lidt mere feminin i udtrykket end Anne Black. Men de steder der sælger Finnsdottir smykker på nettet, har ikke lige haft dem jeg gerne ville have.... men så sidste gang, jeg var i Aalborg blev jeg henvist til en ny butik "B9 Kunst & Design" som forhandler Finnsdottir. Ejeren var så sød at bestille en broche og en ring hjem til mig i farven Peach. Så, i lørdags kunne jeg afhente mine smykker.
Jeg er vildt glad for smykkerne og farven er meget sart og feminin og kan bruges med mange andre farver....

1 kommentar:

  1. Hej Mette
    Hvor er jeg glad for at læse dit indlæg og høre, at du er glad for smykkerne.
    Butikken i Ålborg hedder B9 Shop og netbutikken er i dette øjeblik ved at skifte navn fra www.b9kunstogdesign.dk til www.b9shop.dk, så det bliver lidt nemmere for kunderne.
    Kig endelig forbi næste gang du er i det nordjyske.

    Kh Betina, indehaver af B9 Shop i Ålborg

    SvarSlet