onsdag den 1. juni 2011

Cardigan...

I dag skriver vi juni måned og dermed gået ind i sommeren, men dermed er der jo ingen garanti for at der er varmt.... så, derfor har jeg lavet endnu en cardigan, som er rar at kunne tage over en top eller en stropkjole....
Cardiganen er strikket i en merino uld i farverne: støvet mandarin, lys camel med effekt af gul på ærme kanterne.
Cardiganen er designet til de skønne sko i støvet mandarin, jeg købte i London. (se tidligere indlæg "Sko"fra April) Knapperne jeg har sat i cardiganen, er ene forskellige knapper, men valgt i tonerne støvet mandarin og lys camel. En effekt man ikke lige ser, men ved nærmere eftersyn opdager man det....
PS: I lørdags fik jeg købt et par jeans, i farven Peach og der passer cardiganen perfekt til.....
Jeans + cardigan + sko, et dejligt sæt i skønne nuancer....

2 kommentarer:

  1. Whau!
    Hvor er den dog ualmindelig flot!
    Du har vel strikket den på maskinen, ik'?
    Bare jeg var så dygtig.

    SvarSlet
  2. Hej Ann

    Ja, den er strikket på maskine, kan din svigerdatter ikke lære dig lidt om maskinstrik...

    SvarSlet