onsdag den 29. juni 2011

Lidt mere garn...


Om onsdagen har vi Putztfrau i hele 5 timer. Så, nogle onsdage syntes jeg bare, at det er rart ikke at være hjemme og gå i vejen, når hun "drøner" rundt med kost og spand....
I dag har jeg tilbragt nogle timer hos Mylys hvor jeg hæklet lidt videre på sengetæppet og selvfølgelig også fået snakket en del. Naima, (indehaveren af Mylys) skal til London og deltage i Knit Nation, lucky her... så, der skulle lige snakkes lidt om London og at hun skulle nå at besøge Loop Knitting.
Lidt garn kommer man jo også lige til at købe lidt af når man sidder og hækler i butikken, der er fyldt op med dejlige farver og kvaliteter. I dag var det Handpaint Jaipur Silk Fino fra BC, som er tiltænkt en sommertop. Det nye "Knitting Designers" Early Autumm, var lige kommet ind af døren, så nu har jeg også lidt læsestof til ferien....

2 kommentarer:

  1. Lækker morbærsilke og spændende farver!
    Har du liiige fået det sidste nr af Designer Knitting?
    Jeg har nemlig ikke fået det endnu, men det kan jo være, at det kommer lidt senere her nordpå, men hvis det er noget tid siden, du har modtaget det, må jeg jo hellere tage kontakt til dem.

    SvarSlet
  2. Ja, silken er helt skøn, jeg har nu fået strikket en prøve og jeg er meget lun på vrangsiden, der ligger farverne bedre...
    Designer Knitting, har jeg lige købt hos Mylys i dag og hun havde lige fået det ind af døren. Så, det er sprit nyt...

    SvarSlet