tirsdag den 13. juli 2010

Dagens gang....

Der er blevet sommer i Hamburg. Den sidste uge har der været omkring 30 til 32 gr. Lidt for varmt for en viking som mig. I dag er temp. faldet en lille smule ned til de 27 gr. Men som jeg siger til Emilie, så er vi ved at forberede os til at komme på ferie i Italien på lørdag. Vi tager hver sommer til Villa Tivoli i Merano, ja denne gang er det 12. gang vi besøger det samme hotel og det er lige skønt hver gang. Vi skal ikke bruge energi på at finde ud af hvor tingene er og hvordan det hele fungere, vi skal kun slappe af og NYDE det.
Emilie, Gertrud og jeg har været på skokøb i dag. Jeg havde set et par sandaler fra Hugo Boss som passede til min garderobe. ( har set på mange af slagsen....) og Emilie havde set et par løbesko som hun ikke kunne leve uden. Gertrud var på kikse indkøb i hendes yndlings butik. Så, nu er hun også klar til ferien...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar