torsdag den 29. juli 2010

Iphone.....

I går fik jeg så en Iphone, og dermed kommet med i klubben. Jeg har det lidt med, at en telefon skal jeg kunne bruge til at ringe - og sms fra, og det er fint med mig. Men når man så opdager hvad denne telefon indholder af app og hvad man kan downloade ja, så må jeg sige at det er fantastisk.....
For en strikker som mig kan man downloade en app der hedder Vogue Knitting, der kan man holde styr på sine kommende strikke projekter, strikkepinde, hæklenåle, hvilken garn og meget garn man har på lager (og det er jo ikke så lidt....), sine strikkebøger. Ligeledes er der et strikkemønster bibliotek, og "How too do" Jeg er helt måløs over, at jeg har kunne leve uden sådan et værktøj Vogue Knitting..... og så for bare 24,- kr!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar