mandag den 26. juli 2010

Lidt mere garn.....

Ja, så blev der lige indkøbt lidt mere garn til lager. I Merano, Italy ligger der en lille garnbutik Wool Anita. Den må jeg altid lige en smut forbi. Denne gang blev jeg kørt lige til døren og på krykker staverede jeg ind for at se på garn.... 
Der fandt jeg en tyk uld kvalitet 100% pura lana vergine- virgin wool i en dejlig kold brun nuance hvor der er et lille spil i farven. Jeg har tænkt mig at strikke en shrug. Jeg købte sidste år i Merano et par lækre støvler i noglelunde samme farve, så en lille shrug vil passe godt dertil. Ja, jeg køber altid efterårs materialer ind i 40 graders varme.....
Det andet garn er en lækker kvalitet med 30% Cashmere & 70% Lana Merino i en lys camel farvet. Ja, det garn skriger på en cardigan, dem kan man jo aldrig få for mange af.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar