tirsdag den 13. juli 2010

Så er starskuddet gået for en nyt liv.


Jeg har startet denne blog som en slags dagbog over min kommende tid i Hamburg.
Vi er lige flyttet hertil d 1. juli 2010 og er kommet hurtig på plads takket være min Mor og Arne. Som tog turen til Hamburg med bilen fyldt op med div. værktøj. Jeg er nu igang med mit arbejdsværelse, og nøj hvor har man meget. Min strikkemaskine er sat op og klar til start efter ferien. Jeg har ikke strikket på strikkemaskinen i ca. et par år. Så, nu er der sikket nogle af mine tidligere kursister der får noget glat i halsen når de læser dette. Men arbejdet med firmaet og en masse andre ting tog tiden fra mig. Så, jeg glæder mig meget til at komme igang igen, og mange projekter venter. Firmaet skal der jo stadig designes nye ting til, så der er Hamburg jo en fed by at komme til ang. inspiration. Der sker noget mere end i Kærby i Aalborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar