onsdag den 14. juli 2010

Oprydning

Indrømmet, jeg elsker blade og bøger...... Da vi skulle flytte fra Aalborg spurgte Lars om jeg godt nok skulle have alle de blade med!!! Ja, selvfølgelig skulle jeg det, jeg havde jo ikke gennemgået dem endnu og så kan man jo ikke smide dem væk. Nu, har jeg fået set, gemt og revet inspiration materiale ud af nogle af de mange blade....  Så, her er hvad der er smidt ud i dag!!! (helt ærlig så havde jeg lidt fortrudt at jeg har slæbt alle disse blade med herned, for det så lidt uoverskuelig ud inden jeg startede i dag, men det siger jeg ikke til Lars...)



Jeg har fået startet på 2 inspirations tavler som jeg har over mit bord med symaskiner. Jeg elsker at have nogle forskellige billeder at kigge på, det sætter en masse nye ideer i gang til nye produkter. Men det er jo et projekt der aldrig bliver færdig, der sker hele tiden noget nyt og noget af det man har hængt på inspirations tavlen er blevet forældet og dermed fjernet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar