mandag den 26. juli 2010

Ferie minder

En ferie jeg vil huske for både gode og dårlige minder. De gode, så som dejligt vejr (næsten for varmt), Villa Tivoli, et fantastisk sted, dejligt sammenvær med familien og Louise, overraskende bryllupsdag, tid til at strikke, læse, dejlig mad og vin, skønne kager, skøn udsigt, ren og skær afslapning...... 

Det dårlige var at jeg lige mandag aften efter en mindre shopping dag i Merano næsten ikke kunne slæbe mig hjem til hotellet, det skal lige siges at der er ca. 2 km. fra byen til hotellet. Jeg havde ligeledes prøvet nogle sko og kunne godt mærke at da jeg skulle have mine egne sandaler på igen var mine arme mærkeligt nok blevet kortere....  det var for at sige det mildt meget svært at nå den højre fod. Nå, men jeg kom tilbage til hotellet med mange smerter i mit højre ben. Efter et par timers smerter blev vi enige om at afprøve en Italiensk skadestue, en meget spændende oplevelse. Vi ankom kl. 18.45 og kom tilbage til hotellet kl. 21.45, og Villa Tivoli ligger 5 min. kørsel fra sygehuset. Dommen var efter røngten og en del ventetid at der skulle et nyt knæ til, der var intet tilbage i mit knæ.... Så, fik jeg udleveret nogle krykker og nogle stærke smertestillende piller. DEJLIG ferie, så var det bare at holde sig i RO, så det gav masser af til at STRIKKE og LÆSE.....
I dag mandag har jeg prøvet at gå en lille morgentur med Gertrud, det er gået helt fint og så hjem og få is på knæet. Så, mit knæ har helt sikket været overbelastet af at flytte, man har jo flyttet rundt på nogle ekstra kilo af ting og sager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar