torsdag den 2. september 2010

Begyndende Efterår

Vejret i Hamburg har de sidste dage været dejligt med høj luft og solskin, 18 grader og 18 grader nu, føles ikke som 18 grader som bare for en måned siden. Begyndende efterår, på den gode måde. Så, kan man nemlig få lidt uld på igen. Som mange ved, ELSKER jeg efterår og det er fordi jeg altid har syntes at tøjet er mere spændende, flot og elegant om efteråret, man er på en eller andet måde mere klædt på......
Så i weekenden blev jeg færdig med en bluse strikket på maskine. Bluse er strikket i merino uld blandet med lidt angora. Jeg har designet blusen helt enkelt, men så, for at give den lidt, valgt at strikke i 2 farver. Lysgrå i bund og camel i den øvereste del af blusen. Blusen havde premiere i går hvor jeg havde den på til min grå Tibetlams vest og grå bukser. Åååh, jeg nød det....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar