mandag den 6. september 2010

Knit Night hos Mylys

Denne halskrave var mit strikke projekt til Knit Night som jeg var til fredag aften. Den er strikket i 100% Alpaca - SUPER blødt - som jeg havde købt for nogle uger siden. Strikket i perlestrik på pinde no. 10. Jeg havde valgt et projekt som var let at strikke da man også skal kunne snakke.....
Jeg kom til at sidde ved vinduet hvor butikkens blødest stol er at finde, Lucky Me.... og med et glas rødvin, kort tid efter kom der et par stykker mere og satte sig, og så gik snakken.... Knit Night var en super hyggelig aften og de 4,5 time var væk inden man fik set sig om. Jeg fik bl.a lært Heike at hækle en kant, udvekslet mailadr. og selvfølgelig købt lidt garn, det kan jo ikke undgås når man opholder i en garnbutik, garnet hopper jo på en......
Nu glæder jeg mig til at varme mig med halskraven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar