fredag den 24. september 2010

Tur til Neustadt

Gertrud og jeg var i går på tur til Schoen Klinik i Neustadt for at tale med lægen og narkoselægen. Til at fordrive ventetiden i Schoen Klinik havde jeg selvfølgelig taget strikketøjet med. Men nu er det jo sådan, at der er meget trafik og STAU i og omkring Hamburg, at der faktisk er meget ventetid i bilen også. Så, i går fandt jeg ud af, at når jeg holdt for rødt og i stau kunne jeg fordrive tiden med at strikke. Nu skal det jo ikke være det mest indviklet man tager med sig, men noget let som man ikke skal kigge for meget på - for man skal jo være opmærksom i trafikken....  Jeg blev overrasket over hvor meget jeg enligt fik strikket.....

Schoen Klinik, hvor jeg skal tilbringe 10-14 dage
Udsigt fra Schoen Klinik ud over Østersøen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar