onsdag den 22. september 2010

Morgenstund...

En meget smuk morgenstund ved Alster søen kl. 7.35. En kølig morgen med kun 3 grader, men med flot sol over byen. Gåturen i morges var en ren nydelse i forhold til de dage hvor der er HEL DAGS REGN....
I går blev vi ringet op af Schoen-Klinik hvor jeg skal have et nyt knæ den 4. november at de kunne operere mig allerede mandag den 4. oktober. Jamen det er jo snart.... Det har jeg nu sagt ja til, så nu får jeg travlt med gøre strikkeprojekter klar. Vi tager til Danmark i weekenden så, der skal købes blade ind. Den nye bog af Peter James ligger og venter og 12 nyhedsbreve fra Netmaskerne ligger ligeledes klar til at nærlæse... Det er jo med at have læsestof og strikketøj inden for rækkevidde, for jeg kommer nok ikke til at hoppe og springe de første par uger....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar