tirsdag den 25. oktober 2011

1 års kontrol


I går var jeg på tur til Neustadt, jeg var indkaldt til 1 års kontrol med mit knæ....
Allerede søndag eftermiddag begyndte jeg at blive lidt stille (og det ligger ikke rigtig til mig...) med bare tanken om den laaaange måned jeg tilbragte i Neustadt, vender tilbage til mig og jeg bliver ikke helt mig selv før besøget er overstået...
Denne gang skulle der tages røntgen billeder af knæet og derefter skulle professoren kigge, bøje og strække knæet. Røntgen billederne så meget fine ud og alt i alt var professoren tilfreds med knæet.
Så, jeg var meget lettet over at blive "godkendt" og skyndte at sætte mig i bilen og køre mod Hamburg igen - med et STORT smil på læberne... og en dejlig fornemmelse over, at professoren først vil se mig om et helt år igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar