onsdag den 26. oktober 2011

Nyt til biblioteket




I lørdags da jeg var på "Kunst und gewerbe" kunne jeg ikke lige dy mig for en lille tur i deres bog shop....
Jeg må hellere med det samme indrømme, at jeg fandt mange bøger, som gerne ville med mig hjem, men heldigvis var Inge og jeg på gå ben og kunne dermed ikke slæbe alle disse dejlige bøger....
Men en af dem, jeg ikke kunne slippe var "Textile Designs" - en moppedreng på 460 sider i A4 format.
Bogen indeholder 1823 farve illustrationer  som er inddelt i afsnit, blomster, geometrisk, ethnisk og kunst bevægleser og design perioder. Det er en fantastisk mønsterbog og en super inspirations bog til strikkemønstere.
Bogen koster normalt 54€, sat ned til 24€ - 180.- kr, så kunne jeg godt holde til at slæbe hele vejen hjem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar