onsdag den 12. oktober 2011

DesignaKnit 8



I dag ankom mit DesignaKnit med posten og det blev hurtig installeret på min computer. I DesignaKnit 8 er der kommet rigtig mange nye funktioner som jeg skal til at sætte mig ind i. Jeg er gik ind i programmet for at jeg ville printeden nye manuale ud, så jeg bedre kunne overskue de nye funktioner - men det viste sig at være en større omgang - indtil nu har jeg printet 557 sider og der venter stadig nogle sider... Det krævede lige en tur til "Staples" for at købe nye print pratroner, papir, plastlommer og nye mapper...
Men jeg kan nu godt lige, at have manualen ved siden af mig, når jeg skal til at gennemgå programmet, det er langt nemmere lige at lave sine egne notater - istedet for at sidde og surfe imellem programmet og manualen på computeren... Jeg glæder mig til at kunne fordybe mig i DesignaKnit 8

2 kommentarer:

  1. WAUW - det ser jo helt vildt omfangsrigt ud! Jeg håber du bliver glad for det.

    KH
    Den Anden Mette

    SvarSlet
  2. Hej "Den anden Mette"

    Ja, der ser ud til at være sket meget i den nye opgradering - jeg prøver at lave bukse mønstret her i weekenden.
    Knus Mette

    SvarSlet