tirsdag den 11. oktober 2011

Tabt for omverden....


De sidste par dage har jeg været tabt for omverden, det er jeg tit når jeg læser krimier....
Jeg kan simpelthen ikke lægge bogen fra mig - jeg tror nok at det er min meget store nysgerrighed der styrer mig.... jeg må simpelthen vide, hvad mere der sker.....
Denne gang er jeg faldet i med 2. bog fra Hjorth & Rosenfeldt - "Disciplen". En super spændende krimi om  kriminalpsykolog Sebastian Bergman, som er provokerende, arrogant og lynende intelligent - han er så rablende skør at man hurtig kommer til at holde af hans krakter....
Er man til krimier kan 1. bog om Sebastian Bergman "Manden der ikke ville være morder" og 2. bog "Disciplen" varmt anbefales, jeg er helt klart fan af de to svenske krimi herrer Hjorth & Rosenfeldt.
Ser allerede frem til at 3. bog udkommer, men må nok væbne mig med en hvis tålmodighed da 2. bog lige er udkommet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar