onsdag den 5. oktober 2011

Så, pakker jeg lige igen....


I dag går turen til København hvor jeg vil tilbringe 2 dejlige dage...
I dag skal jeg nå ind til AC-strik for at få mit DesignAknit opgraderet til vers. 8 og i aften dinner med min veninde Hanne.
Torsdag står i Netmaskernes tegn - vi mødes kl. 10.30 hos Strikdesigner Signe Emdal som vil fortælle om hendes designerliv.
Kl. 12.30 Frokost på Cafè Wilders
Kl. 14.00 Skal vi besøge Danmarks Designskole og der er en 3. års studerende der vil vise os rundt og fortælle om sin uddannelse.
Kl. 15.30 Designmuseet hvor vi kan se Peter Jensens Muser
Kl. 16.30 Foredrag med Designforsker Lars Dybdahl på Designmuseet og derefter se Kunstindustrimuseets originale samling af modejournaler fra 1700-tallet og frem til i dag....
Behøver jeg at skrive, at jeg GLÆÆÆDER mig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar