mandag den 26. september 2011

Bobler...


Jeg bobler..... og bobler, smiler, tænker positiv tanker, er veludhvilet, har overskud, jeg bobler bare....
Jeg ved ikke helt hvad det er, der gør det, men jeg har haft en helt fantastisk weekend sammen med andre sjove og skøre strikkere. En weekend med mange input, men også en weekend hvor jeg ikke nåede, bare en brøkdel af de udstillinger og salgsstande jeg gerne ville have set - men mine mange bobler har valgt ikke at være ærge sig over det - men tænke, at det ser jeg bare næste gang - for jeg kommer næste gang, der er Strikkefestival på Fanø....

Tak, for en dejlig Strikkefestival!!

2 kommentarer:

  1. Dine strikkeprøver ser rigtig spændende ud!
    Det var rigtigt hyggeligt at hilse på dig, men synd for jer, at I blev snydt for frokosten.

    SvarSlet
  2. Ja, de er ikke så dårlige - men nu skal man jo først til at "lege" lidt....

    Ja, Øv,Øv Mette og jeg følte Os meget snydt og sulten, nok især Mette...

    SvarSlet