fredag den 23. september 2011

Modeshow


Igen i år havde jeg fået billetter til Hamburg Fashion Shows 2011, som afholdes af Etage Eins. Modeshowet holdes over 3 aftener, hvor der hver aften præsenteres 4 forskellige labels fra tyske designere.
I går aftes startede showet ud med Looxs by Liebold, FKK, Annette Rufeger og Saridjan.
Looxs by Liebold med deres meget lækker skind-og rulamsjakker og Annette Rufeger med hendes landadel stil i forskellige tweedstoffer skilte sig væsenligt ud fra de andre labels. Saridjan, var decideret kedligt og så ligefrem "hjemmesyet" ud - publikum tabte hurtigt interessen og desværre havde Saridjan været meget flittig ved symaskinen, for der var rigtig mange modeller der skulle fremvises....
Sidste år havde jeg Lars med - men han var så heldig, at han havde været ude at rejse og først landede sent og bestemt ikke kunne nå aftens show. Jeg havde derfor spurgt en af de andre danske piger hernede, Helle om hun havde lyst til at deltage.
Vi startede aften ud med Sushi - på Hamburgs bedste Sushi restaurant Henssler & Henssler.... og jeg må indrømme, at aldrig har jeg fået bedre sushi end dette - det smagte himmelsk!!! Godt mætte af den lækre sushi bevægede vi os nogle hundrede meter længere hen af Grosse Elbstrasse til Stilwerk, hvor Etage Eins holder til huse og modeshowet skulle foregå.
En rigtig hyggelig aften i dejligt selskab....

www.hensslerhenssler.de
www.etage-eins.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar