torsdag den 1. september 2011

Pelskant

Så, fik jeg syet pelskanten på Cape/ponchoen....
Sidste efterår købte jeg nogle meter af dette kaninpels kantebånd hos Englegarn. På hver sin side af pelsen er der syet stofkantebånd på og det gjorde det ikke nemmere at sy på strikken. Først måtte jeg sy stofkanterne ind over hinanden (og her snakker vi om at håndsy...) derefter sy pelsbåndet på strikkens øverste kant og derefter sy pelsbåndet langs strikkens nederste kant, en langsommelig proces.... Men jeg syntes at det var al arbejdet vær, cape/ponchoen har nu fået sit sidste "touch"

2 kommentarer:

  1. Whau! siger jeg bare.
    Million dollar babe!

    SvarSlet
  2. Hej Ann,

    Ja, den er ikke blevet så dårlig - den er lige blevet opgraderet med den pelskant...
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet