søndag den 11. september 2011

Fra det ene lager til det andet....

Så, er jeg tilbage i Hamburg, efter 5 dage i Danmark. Det har været nogle skønne dage i samvær med familie og venner. Når jeg går eller køre rundt i Aalborg, kan jeg godt føle mig lidt ensom og tænke lidt "hvor er alle menneskerne henne??" Men det er jo klart, der er jo "lidt" færre indbyggere i Aalborg end her i Hamburg, hvor man altid ser og møder mennesker, døgnet rundt....
Fredag, havde jeg glædet mig til at komme ud på vores lagerrum, som vi har lejet i Svenstrup ved Aalborg. Et lagerrum hvor jeg har efterladt meget af mit skønne GARN.... Det var med spænding, at jeg åbnede kasser for at se forventningsfuldt ned i dem og vurdere om det var noget der skulle med til Hamburg. Jeg fandt meget garn - men mit problem er at jeg ikke ligefrem har en "varebil" og jeg kan ikke have kasser i bilen, så, jeg tømte 4 store flyttekasser ud i bagage rummet for på den måde, at udnytte hver en lille cm. i bagage rummet.... Jeg var meget glad for at Lars og Emilie ankom til Aalborg fredag aften, i noget større bil, for ellers måtte jeg efterlade min kuffert i Aalborg....
I morgen kommer det store hovedbrud, hvor skal jeg opbevare alt garnet!!!
Den tid, den sorg.... nu er det heldigvis inden for rækkevidde.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar