onsdag den 21. september 2011

Rejse Nespresso maskine


Ja, du må  gerne sige det højt - jeg er "lidt" små tosset...
Jeg er jo først begyndt at drikke kaffe inden for de sidste par år. Det startede med en Cafè Latte og så lige pludselig syntes jeg, at det bare var varm mælk med en lille smule kaffe smag, så blev det til en cappuccino, der smagte af lidt mere kaffe...
Via nogle venner smagte jeg en kop kaffe med skummet mælk fra en Nespresso maskine - det smagte mig og jeg måtte straks have sådan en Nespresso maskine med integreret mælkeskummer. Jeg er nok blevet en "lille" smule afhængig af denne kaffe og derved har jeg nu fået et problem, når jeg er på kurser og ved familie, som ikke har sådan en maskine.
Nespresso har her i foråret lanceret en lille handy maskine "Pixie" hvor de endda har lavet en rejsetaske til, så den er nem at have med sig rundt... Denne "Pixie" er nu lige landet på min adr. så nu er jeg, så klar, til at tage til Fanø strikkefestival her i weekenden....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar