torsdag den 15. september 2011

Forråd...



Da jeg var i Danmark, fik jeg hos min veninde Hanne, serveret en grøn valnødde the med hele valnødder, som bare smagte himmelsk!!! Valnødde the`en var blevet købt hos Tante T i København - så, i mandags gik jeg straks til tasterne og gik på Tante T`s webshop og bestilte the til vores efterårs forråd.... (jeg skal godt nok til Kbh. om 3 uger, men kan bare ikke vente, med at drikke denne skønne the igen...)
I dag har jeg så lige modtaget pakken med 500g. grøn valnødde the, 500g. grøn mynte the og 250 g. grøn vanilje the.....
I skrivende stund sidder jeg og nyder en dejlig kop grøn valnødde the - den bliver helt klart en af mine favoritter her i efteråret....
Tante T, har en Thesalon, Viktoriagade 6, Kbh. og en Thehandel, Flæsketorvet 22, Kødbyen, Kbh.
 www.tante-t.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar